Verzending & retour

Verzending (is bij ons gratis!)

Wij doen ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 15.00 uur worden gedaan, proberen wij dezelfde dag te verzenden. Het lukt ons niet altijd om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie wanneer een product niet voorradig is. Mochten wij onze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

Retour (niet goed, geld terug!)

Wij geven om onze producten en doen ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Sterker nog, je zou de eerste zijn die een kapot inlegzooltje terugstuurd! Daar zijn we uiteraard super trots op. En toch kan het voorkomen dat een product kapot is gegaan tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor vervanging.

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar retail@hallux-groep.nl. Wij zullen dan altijd zorgen voor een passende oplossing.

Het kan voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. De kosten voor retour van je huis naar de webwinkel zijn voor jouw rekening. Om gebruik te maken van dit herroepingsrecht kan je contact met ons opnemen via retail@hallux-groep.nl. Je krijgt dan bericht met uitleg over het retourneren. Wij storten vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 21 dagen na aanmelding van je retour terug, mits het product en de verpakking reeds in goede orde en zonder beschadigingen retour ontvangen zijn. Behandel het product met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is. Dan komt het helemaal goed!

Dat noemen we de "niet goed, geld terug!" garantie bij Hallux.